Marketing

Betaaldienstverlener Pay. voert enorme rebranding door

Compleet nieuwe brand, website én slogan en: 'Achter elke betaling Pay.'

Betaaldienstverlener Pay. enorme rebranding

Pay. is een Payment Service Providers uit Nederland en komt met een verrassing voor haar 15.000 klanten, partnernetwerk en prospects. Een compleet nieuwe brand, website én slogan en: ‘Achter elke betaling Pay.’ 

Pay. weet dat de customer experience voorop staat en wil dat ook laten zien. Het was daarom hoog tijd voor een uitstraling die past bij een A-merk en de full-service dienstverlening die Pay. biedt aan trouwe klanten.

A-merk tot in de details

Het nieuwe jasje van Pay. zit als gegoten vindt ook Priscilla – Fleur Hellemons, Head of Marketing bij Pay. “We hebben een krachtig, eigen en tijdloos logo laten ontwikkelen dat past bij een marktleider, onze kernwaarden en onze doelgroep. Onze naam is uiteraard hetzelfde gebleven: Pay. –  kort, krachtig en het zegt meteen wat we doen. Verder is alles aangepast. We hebben naast een nieuw logo ook een nieuwe font en nieuwe kleuren die echt passen bij een A-merk. Ik denk dat we daarmee laten zien dat we ons onderscheiden in de markt en dat we een innovatieve speler zijn in dit speelveld.”

Pay. is de vertrouwde betaalpartner voor klanten als Dille en Kamille en Protest, maar ook als acquirer processor voor grote betaalpartners als iDEAL (Currence), en MasterCard.

Een slogan die ergens voor (of eigenlijk achter) staat

De nieuwe slogan zegt precies wat de ambitie is van Pay. Menne Mennes, CCO van Pay. benadrukt dat Pay. bedrijven volledig ontzorgt bij alles omtrent hun betalingen.  “Met onze nieuwe slogan, ‘achter elke betaling, Pay.’ willen we laten zien dat je altijd bij ons terecht kunt, op welke manier je ook wilt betalen – omnichannel, online, in-app of in-store.”

Pay. is hiermee direct de zogenaamde linking-pin tussen de online en offline wereld waar veel ondernemers in werken. De afgelopen jaren hebben laten zien dat de combinatie van online en offline diensten een effectieve manier is om te bouwen aan de beste klantrelatie en hoge conversie. Het aantal betaalmethoden groeit met de dag en klanten hebben daarbinnen een persoonlijke voorkeur. Met Pay. achter elke betaling, houden ondernemers overzicht over het complexe betaallandschap én kunnen ze hun omzet eenvoudig verhogen door realtime inzichten in het betaalgedrag van hun klanten.

Vorig bericht OVZZ reageert op 'Concept Economische Visie' van Gemeente Zaanstad
Volgend artikel BenBits opent kauwgomfabriek in Heerhugowaard

Nu op WijNoordHolland