Binnenstad

Nieuwe communicatiecampagne Stadshart Amstelveen

Everyday-campagne, met o.a. bloemdecoraties, en Instagrammable spots

Stadshart Amstelveen entree

 

Amstelveen,
Stadshart Amstelveen lanceert de nieuwe Everyday-campagne die voortaan wordt doorgevoerd in alle communicatie. Met ‘Everyday Spring’ telt Stadshart Amstelveen af naar de lente. “Na twee coronajaren zijn we klaar voor een frisse start en dat vieren we met een nieuwe look”, aldus Eduard Helwig, winkelcentrum manager van Stadshart Amstelveen. Naast de nieuwe uitingen staan er de komende drie weken bakfietsen en piaggo’s vol met verschillende voorjaarsbloemen door het hele winkelcentrum. Bovendien zijn er ook extra Instagrammable spots toegevoegd, waar men naar hartenlust foto’s kan maken. De bloemdecoraties zijn in aanloop naar de lente te bewonderen vanaf vandaag t/m 20 maart. Voor meer informatie zie: www.stadshartamstelveen.nl

 

stadshart Instagram Amstelveen

Openingsfoto: De nieuwe uitgingen van de Everyday-campagne. Onderste foto: Eén van de Instagrammable spots © Sven Verbruci

“Met de frisse eigentijdse Everyday-campagne willen wij benadrukken dat iedere dag bijzonder is en een reden is om te vieren”, aldus Eduard Helwig, winkelcentrum manager van Stadshart Amstelveen. “Het woord ‘Everyday’ is het pronkstuk die elke campagne en op iedere uiting wordt aangevuld met een thema die op dat moment speelt, zoals op dit moment ‘Everyday Spring’. Bezoekers worden geïnspireerd op het gebied van fashion, beauty, gifts en food. Voel je ‘Everyday Beautiful’, ontdek ‘Everyday Deliciousness’, en ga voor ‘Everyday Luxury’. In Stadshart Amstelveen ervaar je alles op één plek en dat iedere dag. Deze campagne wordt in Stadshart Amstelveen als eerste in Europa geïntroduceerd en later zullen meerdere winkelcentra volgen. Ik hoop dat veel mensen geïnspireerd zullen raken en dat men alvast in de lentesferen komt met alle mooie bloemdecoraties die in het winkelcentrum te vinden zijn.”

Everyday Spring

De voorjaarscollecties hangen inmiddels in de winkels en om af te tellen naar de start van de lente, staat Stadshart Amstelveen vol met bloemdecoraties. Zo ook met Instagrammable spots zoals een grote bloemenkrans, een bankje met bloemenboog erboven en twee oude piaggio’s gedecoreerd met lentebloemen. De decoratie is verzorgd door Bloemenmeisjes.com die tevens de styling voor H&M, de Bijenkorf en zelfs de troonrede van Koning Willem-Alexander hebben verzorgd.

Over Stadshart Amstelveen

Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan meer dan 150 winkels en restaurants, zoals de Bijenkorf, ZARA, Dille & Kamille, Intimissimi, Calzedonia, Massimo Dutti, Nespresso, NA-KD en Costes. Naast deze bekende merken, zijn er ook diverse boetiekjes, vernieuwende concepten en een Vershart te vinden. Het winkelcentrum is zeven dagen per week open met jaarlijks 10 miljoen bezoekers. Stadshart Amstelveen is te volgen op www.stadshartamstelveen.nl, www.facebook.com/StadshartAmstelveen en via www.instagram.com/stadshartamstlvn

Vorig bericht Urban winery Chateau Amsterdam haalt investering op van 1,5 miljoen euro
Volgend artikel 25 innovatieve ondernemers geselecteerd voor intensief GO!-NH programma

Nu op WijNoordHolland

ZAKELIJKE DIENSTVERLENING

Werkapp Maqqie blijft exponentieel groeien